Cazinouri din Romania: Bonusuri, Reclamatii, Recenzii - CAZINOZ.ro

Cum sa pui problema cu echipa de suport si cat de repede o poti rezolva?

Cateodata, ghinionul il urmeaza chiar si pe cel mai bun jucator. Poate ca esti nou pe un site sau poate ca esti deja clientul sau de ani de zile. Si totusi, probabil ca unele probleme apar pe neprevazute. Te poti trezi ca nu mai este posibil sa faci o retragere sau o depunere, sa nu iti mai poti accesa contul sau chiar sa nu mai poti lua un bonus. Oare ce poti sa faci pentru a iti putea continua jocul, fara emotii si frica? Vrem sa te ajutam, asa ca ti-am pregatit acest articol pentru a afla cum este mai bine sa pui problema cu echipa de suport. Alatura-te lecturii!

 

Sursa foto: 1clickgames.com

 

 

Cat dureaza sa rezolvi o problema la cazino

Problemele pot sa fie rezolvate destul de rapid intr-un casino online. In principiu, timpul de raspuns dureaza in functie de numarul pe care il ocupi in lista sau in functie de programul de lucru al echipei de suport. In general, ei lucreaza cate 24/7 ore si iti pot oferi ajutor doar in acest interval de timp. 

 

Si chiar daca esti genul de jucator care isi incearca norocul noptea si problemele apar, tot le poti scrie. Cu cat mai repede o faci, cu atat mai bine va fi si pentru tine. Maximul de ore pe care il poti astepta pentru un raspuns este de 48 h, insa acest lucru se intampla destul de rar. De ce? Pentru ca echipa din spatele casinoului este foarte bine organizata si extrem de rapida, incercand sa ajute pe cat mai multi jucatori cu putinta. 

 

STAI! Cum ii poti contacta? Acest aspect difera de la casino la casino si nu este de neglijat. Nu toti operatorii ofera servicii de live chat cu angajatii, insa nu este un lucru rau. Daca esti tipul de om caruia ii place sa intre in contact direct cu oamenii, atunci trebuie sa te orientezi catre casinourile ce ofera si posibilitatea de contact live. Daca esti in cautare, iti recomandam sa alegi cele mai bune casinouri din Romania recomandate de colegii nostri. Pe langa acest tip de contact, nu uita ca poti sa ceri ajutor foarte usor prin:

 

  • Numarul de telefon mobil 
  • Adresa oficiala de email

 

P.S.: Jucatorii care isi doresc sa se auto-excluda de pe un site cu jocuri de noroc pentru o perioada nedeterminata, trebuie sa intre in contact cu angajatii. De asemenea, acestia isi pot redeschide contul, insa tot la suportul pentru clienti trebuie sa apeleze/trimita mail. Nu uita ca atunci cand te joci sa o faci pe cat de responsabil se poate! Doar asa vei avea o experienta placuta – chiar daca castigi sau pierzi. 

 

 

Cum trebuie sa te exprimi?

 

Indiferent de cum vrei sa ceri ajutor – prin chat live, telefon sau email – trebuie sa explici care este problema pe care o intalnesti. In momentul in care vrei sa trimiti un mesaj si vrei sa ti se raspunda cat mai repede trebuie sa fii extrem de concis si sa explici cu mare atentie care este obstacolul peste care ai dat. De asemenea, nu ezita sa mai pui si alte intrebari daca inca ai neclaritati despre anumite bonusuri casino, jocuri sau program de functionare a sectiunii live. Orice intrebare ai, pune-o si vei primi cu siguranta cu raspuns. Speram sa ai parte de cat mai putine incidente nedorite si sa te bucuri la maxim de experienta ta de jucator. 

 

Atentie! Jucatorii care intrat in contact cu echipa live, pot sa li se ceara adresa de email pe care au utilizat-o la inscriere, numele de utilizator si data de nastere. Acelasi lucru se poate intampla si cand vei contacta telefonic suportul pentru clienti. Asta este procedura standard pe care foarte multi operatori o urmeaza. De asemenea, exista si casinouri care te vor identifica direct din numele de utilizator/numar de telefon. 

 

Ce sfaturi avem privind comunicarea cu echipa de suport de la cazino? 

Asa cum a fost mentionat la inceput, jucatorii trebuie sa stie ca raspunsul lor variaza in functie de pozitia pe care o ocupa pe live chat, e-mail sau chiar si telefonic. Un operator se va ocupa de acestia cat de repede cu putinta. Pe langa asta, mai trebuie sa iei aminte si cateva sfaturi care iti vor fi de folos atunci cand vrei sa iei legatura cu un angajat. Uite-le mai jos!

  • Vorbeste pe un ton respectuos. Nu uita ca in spatele liniei se afla un om la fel ca tine, care nu face altceva decat sa isi faca job-ul 
  • Ai rabdare! Stim ca atunci cand apar tot felul de probleme nedorite, jucatorii se panicheaza si tind sa trimita mesaje peste mesaje suportului. Nu este un lucru neaparat rau, dar trebuie sa stii ca mesajul trimis va fi citit cat de repede se poate si vei obtine ajutor

 

Sursa foto: dinologue.com

 

Nu uita ca pagina noastra de trucuri si recenzii te asteapta! Acolo poti descoperi chiar si care sunt cele mai frecvente probleme ce pot aparea in viata fiecarui jucator si multe alte informatii importante. De asemenea, nu uita ca iti putem oferi si noi sfaturi pe pagina oficiala de Facebook, deschis de jucatori pentru jucatori. Si…daca vrei sa nu iti scape nimic din fabuloasa lume a jocurilor de noroc, aboneaza-te gratuit si la newsletter-ul nostru, cu o adresa de e-mail valabila. Iti dorim cat mai mult noroc!

Parerile, comentariile despre articol?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Subscribe for Email Updates

Add a descriptive message telling what your visitor is signing up for here.

Marketing by
Subscribe for Email Updates

Add a descriptive message telling what your visitor is signing up for here.

Marketing by
Subscribe for Email Updates

Add a descriptive message telling what your visitor is signing up for here.

Marketing by