Cazinouri din Romania: Bonusuri, Reclamatii, Recenzii - CAZINOZ.ro

Kaizen Gaming in topul 10 al celor mai bune locuri de munca din Europa

Kaizen Gaming (Stoiximan, Betano) este una dintre cele mai mari companii de GameTech din Grecia. Kaizen a cunoscut o crestere rapida pe teritoriul Europei, reusind sa ocupe locul 9 in UE ca Best Workplaces 2021 si primul loc ca unul din cele mai bune medii de lucru 🤝  din Grecia. Probabil ca acest atu se datoreaza scorurilor de inregistrare care au atins un procent de 97,73% ⭐. Asta inseamna ca toti angajatii sunt foarte multumiti de grupul Kaizen. Pentru moment, compania are peste 1000 de angajati in 7 tari europene. Iata ce a declarat Alexandra Loi, Director HR, Kaizen Gaming:

Această distincție ne face deosebit de mândri și le mulțumim pe această cale tuturor colegilor din familia Kaizen Gaming pentru că au făcut posibilă această realizare. Kaizen Gaming oferă unul dintre cele mai bune medii de lucru și dezvoltare personală din Europa și rămâne fidel promisiunii de a evolua constant împreună cu toți <<Kaizeners>>. Vom continua să ne extindem cu aceeași pasiune pentru inovație, oferind permanent condiții de lucru de primă clasă, absolut necesare pentru a putea progresa în acest segment de piață, extrem de dinamic

Pe langa excelenta pe care o suscita in mediul de lucru, Kaizen Gaming este extraordinar de apreciat de jucatorii pasionati de gambling. Betano este cel mai bun exemplu in acest caz, fiind chiar unul din cei mai indragiti operatori de pe teritoriul tarii noastre 🤟.

Ce trebuie sa stii despre Betano?

In primul rand, Betano pune foarte mult accent pe jocul responsabil, folosind solutii inovatoare care utilizeaza Inteligenta Artificiala, cunoscuta pe scurt ca AI. Adaugam aici si faptul ca Betano este un operator care sustine excelenta in sport 🔥, fiind partener oficial pentru FCSB, Alina Vuc, Marian Dragulescu, Gianina Beleaga si partener al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv pentru Campionatul National de Raliuri. In plus, Betano sustine chiar si cele mai bune echipe eSports precum Nexus Gaming CS:GO.

Pe langa cele mai importante parteneriate, Betano ofera o platforma rapida, perfect optimizata pentru jocurile de noroc si pariurile sportive ⚽. Navigarea pe pagina este usoara chiar si de pe telefonul mobil sau de pe tableta. Poti accesa tot felul de jocuri de noroc, de la pacanele cu speciale la jocuri de masa live ca ruleta, poker sau blackjack. Si, ceea ce este cel mai interesant – Betano face parte din putinii operatori de jocuri de noroc din Romania care ofera o gama larga de bonusuri online fara cerinte de rulaj.

Inscrie-te si joaca la cazino ca un profesionist!

Vrei deja sa iti faci si tu cont pe acest site? Fii atent ce ai de facut 🎌!

• Da click pe butonul de mai jos si inregistreaza-te – in plus, poti lua si un bonus de bun venit avantajos 🌟
  • Completeaza formularul cerut si fa o depunere in cont, apoi treci la pasul urmator
  • Selecteaza jocul favorit si joaca-te responsabil

Profesionalismul, munca si calitatea serviciilor oferite, fac ca Betano sa fie unul din cei mai buni operatori din Romania. Deschide-ti si tu cont si bucura-te de cele mai bune oferte speciale, jocuri si turnee cu premii de sute de mii de RON. Daca ti-a placut aceasta stire, nu ezita sa te abonezi gratis la newsletter si sa faci parte din grupul nostru de Facebook si Telegram.

Parerile, comentariile despre articol?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alatura-te aici GRATUIT!