Cazinouri din Romania: Bonusuri, Reclamatii, Recenzii - CAZINOZ.ro

Book of Ra Magic

Invata lucruri noi despre vrajitorii din urma cu mii de ani jucand Book of Ra Magic

Book of Ra Magic este un joc clasic de pacanele online ce apartine providerului GreenTube (Novomatic). Acesta readuce in atentia publicului amator de sloturi video teme interesante, respectiv aventurile prin catacombele egiptene, unde aveai nevoie de curaj sa intri si sa pui mana pe comoara. Este varianta mult imbunatatita jocului ca la aparate Book of Ra online, unul dintre cele mai populare astfel de sloturi, unde actiunea se petrece pe cinci role si trei coloane, pe care sunt stivuite simboluri ce aduc castiguri pe masura.

Istoria este fascinanta, iar jocul ca la aparate Book of Ra Magic demo sau varianta pe bani te poarta pe meleaguri egiptene, oferindu-ti posibilitatea de a te familiariaza putin cu istoria Egitpului Antic. Intreaga actiune se petrece intr-un mormant intunecat, unde trebuie sa-l ajuti pe arheolog sa descopere sarcofagul sau sa deshida Cartea lui Ra. Odata ce aceste simboluri ale lumii antice sunt descoperite, iti vor aduce castiguri pe masura, fie te vei putea bucura de functii speciale, cu rotiri gratuite si premii interesante.

Lansat la data de 8 mai 2018, dispune de RTP 95.10% si o variatie ridicata, ceea ce inseamna ca ai parte de castiguri mici si dese, insa oricand poti obtine si unul dintre castigurile maxime, respectiv de 10.056 X miza. Aceste castiguri pot varia in functie de simbolul stivuit pe cele zece linii de plata, poti obtine castiguri pe masura.

Simboluri Speciale Book of Ra Magic

Data fiind tema slotului si faptul ca aceasta este Egiptul Antic, atunci simbolurile care sunt in stransa legatura cu aceasta. Arheologul sau barbatul cu palarie este cel pe care ti-l doresti sa-l intalneste pe o intreaga linie de plata, avand in vedere ca aduce dupa sine si cel mai mare castig din jocul de baza. Totodata, este urmat de alte simboluri care nu aduc deloc castiguri de neglijat, acestea fiind Scatter, Sarcofagul, Ochiul lui Horus sau Scarabeul.

De altfel, exista si simboluri obisnuite, des intalnite in alte sloturi de pacanele online si nu numai. Acestea sunt 10, J, K, Q, 9 care aduc cele mai mici castiguri pe linia de plata, dar care in timpul functiei speciale iti pot aduce castiguri pe masura.

• 5 X Arheolog iti aduc 500 X miza pe linia de plata.
  • 5 X Book of Ra scatter iti aduc 200 X miza.
  • 5 X Sarcofag iti aduc 200 X miza pe linia de plata.
  • 5 X Ochiul lui Horus iti aduc 75 X miza pe linia de plata.
  • 5 X Scarabeu iti aduc 75 X miza pe linia de plata.
  • 5 X A, K iti aduc 15 X miza pe linia de plata
  • 5 X Q, J, 10 iti aduc 10 X miza pe linia de plata.

Functii speciale in Book of Ra Magic

Slotul Book of Ra Magic nu este lipsit de functii speciale, insa  in afara rotirilor gratuite nu este vreo alta functie bonus. Nu este nimic neobisnuit pentru cei care cunoscut seria de sloturi Book of Ra si sunt multi cei care stiu asta, avand in vedere ca varianta clasica a fost una dintre cele mai populare din oferta cazinourilor online din Romania.

Functia de Rotiri Gratuite este declansata in momentul in care cel putin trei simboluri Scatter sunt stivuite oriunde pe cele cinci role la finalul unei rotiri complete, iar in functie de numarul rol esti recompensat cu un castig de 2, 20 sau 200 X miza in functie de numarul simbolurilor Scatter stivuite in momentul declansarii functiei speciale. 10 jocuri gratuite sunt acordate, iar Functia Bonus se poate redeclansa.

Cartea lui Ra este simbolul Scatter, care atat pe durata specialei cat si in timpul jocului de baza indeplineste si functia de Wild, respectiv inlocuieste toate celelalte simboluri, oferind castiguri pe masura. Totodata, pe timpul desfasurarii jocurilor gratuite poti avea parte de castigul maxim, de pana la 10.056 X miza. Inaintea activarii rotirilor gratuite un simbol este ales aleatoriu, dar apoi acel simbol serveste odata ce este stivuit pe cele cinci role se va extinde pe intreaga rola si aduce dupa sine plati importante. Depinde de la un simbol la altul, exista simboluri unde doua sunt suficiente si genereaza castiguri, fie ai nevoie de cel putin trei, in cazul simbolurilor mai mici pentru a obtine un castig in timpul jocurilor gratuite.

Cum joci Book of Ra Magic

Jocul este foarte usor de inteles, tot ce trebuie sa faci este ca prima oara sa te asiguri ca miza pe  care vrei sa pariezi este potrivita pentru bugetul pe care l-ai alocat. Apoi trebuie sa stii ca in partea de jos a ecranului ai optiunea de a selecta miza per rotire, cat si numarul de linii de plata active pe care le doresti pe perioada jocului. Spre deosebire de alte sloturi, Book of Ra Magic iti permite sa ajustezi liniile de plata, de la zece, noua…..si pana la una singura. O poti face din partea de jos a ecranului de joc, tot de acolo poti activa functia Gamble, care iti permite sa pariezi ultimul castig. Trebuie sa ghicesti culoarea cartii de joc cu fata in jos. Aceasta poate sa fie neagra sau rosie, iar daca ghicesti, atunci castigurl pariat se dubleaza, in caz contrar este pierdut si se revine la jocul de baza.

Unde poti juca Book of Ra Magic pe bani reali

In general slotul Book of Ra Magic slot se joaca pe bani reali si este disponibil la majoritatea cazinourilor online licentiate in Romania, insa pe Cazinoz.ro o poti face si in varianta gratuite, pe bani virtual. E drept, adevarata satisfactie incepe abia atunci cand vei incepe sa joci pe bani reali, iar daca doresti sa faci lucrul acesta iti recomandam sa deschizi un cont la NetBet, Unibet sau Vlad Cazino.

Jocuri similare cu Book of Ra Magic

Clasic prin definitie si usor de inteles, Book of Ra Magic free face parte din suita de sloturi video de lansate de GreenTube de-a lungul timpului, cat si din seria jocurilor Book of Ra. Sunt multe astfel de sloturi din aceasta serie, de la cele clasice, pe cinci role, cat si la cele pe sase role. Mai mult decat atat, are si corespondent in gama de sloturi video si aici dorim sa mentionam Book of Dead de la Play’n GO sau John Hunter and the Book of Tut al providerului Pragmatic Play.

Alatura-te aici GRATUIT!

Intra in grup si prinde Paysafe-ul!
Subscribe for Email Updates