Cazinouri din Romania: Bonusuri, Reclamatii, Recenzii - CAZINOZ.ro

Ai fost nedreptatit de un casino? Nu pierde timpul! Fa o plangere la ONJN 

Te crezi neindreptatit de un casino online? Ai luat cumva un bonus, ai incercat sa faci o depunere sau ai castigat sume mari de bani si te-ai trezit peste noapte cu o multime de probleme? Contul ti-a fost definitiv inchis, desi tu ai facut tot ce trebuie?! STOP! Ceva poate sa fie in neregula asa ca nu trebuie sa te lasi pacalit! De ce? Pentru ca situatia poate sa fie rezolvata mult mai usor decat ai crede. Si, cine ar putea sa o faca daca nu chiar politia casinourilor 👮!

 

 

Citeste termenii si conditiile la casino inainte de a deveni jucator

Fiecare casino, fie ca este vorba de Sportingbet, Fortuna, Superbet sau Betano va veni cu un set bine stabilit de reguli privind activitatea pe site-urile lor. Exista pagini speciale, atent detaliate, in care se va explica pe larg ceea ce este si nu admis sa faci ca jucator. Inainte sa iei masuri 🎌, iti recomandam sa citesti termenii si conditiile cazinoului la care joci, dar si pe cei ai bonusului la care ai aplicat, daca este cazul. Exista sectiuni intregi pentru:

  • Depuneri si retrageri 
  • Bonusuri cu sau fara depunere 
  • Suport pentru clienti 
  • Jocuri de noroc
  • Erori tehnice care pot aparea
  • Joc responsabil

Cel mai probabil iti vei spune “nu am chef sa citesc 📜 un regulament lung si plictisitor”. Insa, trebuie sa stii ca deseori se intampla ca jucatorii sa omita anumite detalii si, astfel, nu mai sunt elibigili pentru bonusuri sau pentru alte beneficii. Apoi este prea tarziu sa mai poti face ceva in acest sens, ca de exemplu, cand uiti sa introduci un cod de bonus la inregistrare si pierzi pachetul de bun venit. 

In plus, atunci cand bat problemele la usa, este bine sa stii unde trebuie sa te uiti pentru a gasi solutii si raspunsuri. Dupa ce te-ai convins ca ai indeplinit toate conditiile casinoului ✔️ si tot consideri ca ti s-a facut cu adevarat o nedreptate, poti sa treci la pasul urmator si sa faci o cerere catre autoritatea care reglementeaza jocurile de noroc din Romania – ONJN.

Mentionam ca printre cele mai actuale probleme se gasesc:

👉🏻 Neacordarea unor bonusuri a caror cerinte de activare si utilizare au fost acceptate

👉🏻 Conturi inchise aparent fara motive intemeiate sau conturi inchise odata ce jucatorul a castigat o suma fabuloasa de bani

👉🏻 Raspunsuri intarziate si solutionari ambigue din partea echipei de suport pentru clienti

👉🏻  Imposibilitatea de a face o retragere chiar daca cerintele de rulaj au fost indeplinite iar clientul are contul verificat

Te regasesti si tu in unul din scenariile de mai sus si ai citit cu atentie toate regulile casinoului pe care te joci? Ai respectat mereu cerintele si nu stii de ce ti se intampla aceste nedreptati? Atunci, trebuie sa iei atitudine!

 

 

Ce fac daca un casino m-a tras pe sfoara? Pot sau nu sa rezolv problema? Raspunsul este ONJN

Daca nu stiai, ONJN sau, pe larg – Oficiul National al Jocurilor de Noroc din Romania – este singura autoritate care se ocupa de tot ce inseamna casinouri in tara noastra – de la acordarea licentei de functionare, la corectitudinea proceselor, la taxe si mod de functionare. Doar catre ei poti sa iti adresezi plangerea, respectiv catre Compartimentul de Relatii Publice si Relatii Internationale

👀 ATENTIE! Aceste plangeri pot sa fie transmise doar prin mail, registratura ONJN, fax sau posta. Ce mai trebuie sa stii este si ca, daca vei trimite mai multe petitii in care vei scrie acelasi lucru, vei obtine un singur raspuns!

Odata ce ai analizat problema intampinata si consideri ca ai respectat regulile casinoului si ai fost nedreptatit, vine momentul sa scrii textul solicitarii catre ONJN. Ce trebuie sa contina? Conform ONJN se cer detalii precum:

  • Numele celui care va reclama casinoul in cauza cat si cateva date de contact 
  • Numele casinoului sau a casei de pariuri sportive – fie ca este online sau offline – in care ai fost pacalit
  • Daca problema a aparut intr-o agentie offline, trebuie sa spui care este aparatul de pacanele la care te-ai jucat. Daca ai mizat la pariuri sportive, atunci trebuie sa faci fie poze, fie copii dupa biletele cu pricina
  • Daca ai fost pacalit in online, la orice soi de jocuri de noroc, in reclamatia catre ONJN trebuie sa oferi si numele tau de utilizator, adresa de e-mail prin care ai creat contul, capturi de ecran sau alte dovezi care sa iti sustina cauza

✨ SFAT! Iti recomandam sa fii foarte explicit, sa dai cat mai multe detalii relevante si sa te adresezi pe un ton moderat, chiar daca esti suparat. Daca vei descrie foarte clar problema si vei avea toate dovezile la indemana, rezolvarea va veni mult mai repede. Poti contacta  ONJN  astfel:

  • Prin adresa  de email oficiala  – [email protected]
  • La numarul  de  telefon –  031.225.6202

 

 

Vom incheia prin a iti spune ca, in marea parte a cazurilor, probleme pot sa fie nefondate. Explicatia este simpla – necitirea corecta a termenilor si a conditiilor casinoului de catre un jucator. Asigura-te ca tu o vei face inainte de a trimite petitia catre ONJN – in felul asta vei evita sa pierzi timp si energie mentala pe un proces inutil.

 

Asa NU se face la casino!

Mai jos, am pregatit un caz de “ASA NU” pentru a intelege mai bine situatia in care poate ca ai o problema si ai avut scapari atunci cand citeai T&C casinoului. Chiar de curand, o femeie a jucat la un casino de pe cardul logodnicului ei. Poate ca tanara se gandea ca nu va avea cum sa castige o suma colosala de bani, asa ca, este foarte posibil sa se fi jucat doar pentru distractie. Iata ca atat norocul cat si ghinionul au fost de partea ei in aceeasi zi. Ce a facut? A reusit sa castige un jackpot de 318.000 de RON. Desi avea contul deschis pe numele ei, depunerea a fost facuta de pe un card care nu ii apartinea.

Conform termenilor si cerintelor casinoului pe are s-a jucat, a fost foarte clar scris ca “titularul contului trebuie sa depuna fonduri în contul sau de joc folosind metodele de plata ce se afla pe numele sau.In prezent, tanara se judeca cu operatorul de jocuri de noroc insa, argumentele sale nu sunt bine fondate mai ales ca nu a citit regulile corect. Cazul a fost dezbatut in Judecatoria din Constanta apoi a fost declinat catre Judecatoria din Navodari iar in final, se va duce catre Curtea de Apel din Constanta pentru a se da verdictul final care, probabil ca nu va fi in favoarea femeii.

De asemenea, mai avem o mentiune foarte importanta de facut! Fii foarte atent pe ce site cu jocuri de noroc te joci 😉! Toate casinourile online din tara noastra care au licenta activa ONJN sunt 100% legale. Pentru a te asigura ca acest criteriu este indeplinit, te invitam sa alegi una din platformele analizate atent de expertii Cazinoz si sa urmaresti cu atentie lista neagra a casinourilor selectate de ONJN

Ti-a placut si tie stirea de azi? Daca raspunsul este da, te invitam sa te abonezi cat mai rapid la newsletter si sa faci parte din cea mai HOT 🌶️ comunitate de jocuri de noroc din Romania, pe Facebook si pe Telegram. Si pentru ca stim ca iti plac mult pacanelele, ti-am mai pregatit inca o surpriza – canalul nostru de YouTube in care Misu te asteapta cu super streamuri si giveaway-uri surpriza!

Parerile, comentariile despre articol?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  1. Buftea ioan

    Ce pot zice regulile lor.eu azi am pățit ceva asemănător da nu cu așa suma mare de bani.eu am sunat înainte le ei explicandule că contul este al soției SI soția nu are card decat eu am card.doamna spune că este ok sa i trimit cardul de credit SI o factură.dupa ce le-am trimis la 10 minute închide contul pe motiv că nu este cardul soției.putea spune la început că nu pot folosi cardul meu nu să îmi zică că nu are nimica sa i trimit cardul ai după închide contul.nu mi se pare corect eu spun că este vina doamnei operator de la Stanleybet

Alatura-te aici GRATUIT!

Intra in grup si prinde Paysafe-ul!
Subscribe for Email Updates

Add a descriptive message telling what your visitor is signing up for here.

Marketing by
Subscribe for Email Updates

Add a descriptive message telling what your visitor is signing up for here.

Marketing by
Subscribe for Email Updates

Add a descriptive message telling what your visitor is signing up for here.

Marketing by